ایران تاپ بیست

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه11

فهرست مطالب

در چند حالت نوارهای نفاله کاربرد دارند.

کانوایر زنجیری

رولر کانوایر

حمل بسته و کیسه

حمل مواد فله ای (Bulk Material)

انواع کانوایر یا نقاله ها

کانوایر بالابر (Bucket Elevator)

نقاله&zwnj های زنجیری جدید

سیستم SWA ابداع و نوآوری ساده و جدیدی است که در آن نیازی به جدا کردن زنجیرهای بالابر برای نصب سطل&zwnj ها نیست و همه چیز می&zwnj تواند به&zwnj صورت درجا انجام گیرد.

در دو سال اخیر شرکت آلمانی RUD نوآوری&zwnj هائی را در مورد نقاله&zwnj ها و بالابرهای زنجیری داشته است که کارهای عملیاتی و مدیریت پروژه، همچنین کار مهندسین تعمیر و نگهداری را آسان کرده است. در سال جاری پیرو موفقیت&zwnj های چشمگیر در زمینه سیستم اتصال کناری بالابرها (SWA)(۳)، که به&zwnj طور اساسی امر نصب سطل&zwnj های بالابرها را ارتقاء داده است، شرکت سیستم&zwnj های جدید اتصال پشتی بالابرها (BWA)(۴) را ارائه کرده است.

سیستم SWA ابداع و نوآوری ساده و جدیدی است که در آن نیازی به جدا کردن زنجیرهای بالابر برای نصب سطل&zwnj ها نیست و همه چیز می&zwnj تواند به&zwnj صورت درجا انجام گیرد. در این سیستم سطل&zwnj ها طوری طراحی شده&zwnj اند که به&zwnj صورت U شکل می&zwnj باشند و به راحتی از دو طرف به زنجیر بالابر پیچ شده چه زنجیر در حالت کشیده شده و چه در حالت شل باشد و آماده کردن آن برای یک کارگر نیمه&zwnj ماهر فقط چند دقیقه طول می&zwnj کشد.

از آنجائی&zwnj که در سیستم SWA عبور سطل&zwnj ها از روی غلطک&zwnj های محرک یا چرخ&zwnj دنده&zwnj ها را ممکن می&zwnj سازد، این سیستم برای جاهائی که فضای بالابری بسیار تنگ و کوچک است مناسب می&zwnj باشد، مانند بالابرهای تخیله از وسط، انتقال مواد درشت&zwnj دانه&zwnj ای که به&zwnj راحتی تخلیه می&zwnj شوند نظیر کلینکر، شن، ماسه و مواردی که سطل&zwnj های کوتاه برای موادی که به سختی تخلیه می&zwnj شوند.

مزیت دیگری



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-110932-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87/
  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • amin akrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی