ایران تاپ بیست

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود

این پاورپوینت شامل 35 اسلاید از مبحث شش سیگما می باشد این پاورپوینت با پرداخت 3500 تومان قابل دانلود خواهد بود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پاورپوینت

شرکت های سرمایه پذیر که سهام خود را در بورس عرضه می کنند از مزایای خاصی برخوردار خواهند شد. این مزایا عبارت است:

الف) معافیت مالیات:

بر اساس قانون تام شرکت هایی که در کشور فعالیت می کنند. بخشی از درآمد خود را به عنوان مالیات به دولت می پردازند اما شرکت هایی که سهام آنها در بورس عرضه می شود مطابق قانون از معافیت مالیاتی برخورداند.

شرکت ها معمولا برای گسترش فعالیت خود به منابع مالی جدید

نیاز دارند این منابع مالی معمولا یا از طریق استقراض از بانک یا از طریق

عرضه سهام تامین می شود. تامین مالی از طریق استقراض مشکلات فراوانی دارد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:14

فهرست و توضیحات:

مقدمه

ورود به برنامه اکسس

اجزای برنامه اکسس

همانطور که در شکل 1-1 می بیند پنجره برنامه اکسس دارای قسمت های زیر است :

  1. نوار عنوان : در سمت راست این نوار ، عنوان برنامه (Microsoft Access) و در سمت چپ سه دکمه به شکل ( ) دیده می شوند . این دکمه ها به ترتیب از سمت چپ برای کوچک شدن پنجره در نوار وظیفه، حداکثر کردن پنجره (یا بر گرداندن ) و بستن برنامه استفاده می گردند.
  2. نوار منو : فرمان های برنامه اکسس در داخل منوها قرار داده شده اند . برای باز کردن هر منو لازم بر روی نام آن منو کلیک کنید . برای مثال جهت بستن برنامه اکسس ، می توان بر روی منوی file کلیک نموده ( این کار سبب نمایش لیست فرمان های این منو می گردد.) سپس بر روی گزینه خروج (Exit) کلیک کنید .
  3. نوار ابزار : این نوار در زیر نوار منو قرار دارد. در شکل 1-1 نوار ابزار بانک اطلاعاتی (Database) دیده می شود . در نوار ابزار هر شکل (آیکن) معرف یک میانبر برای اجرای یک فرمان است . شکل 2-1 آیکن های نوار ابزار بانک اطلاعاتی را نشان می دهد . از آنجائیکه شرایط اجرای برخی از این فرمان ها فراهم نشده است این آیکن ها بصورت غیر فعال و خاکستری دیده می شوند .
  4. قاب وظیفه : این قاب در سمت چپ و با عنوان Getting started (در شکل 1-1) دیده می شوداز این قاب می توان در اجرای اعمالی نظیر استفاده از راهنمای اکسس ، جستجوی فایل ، بکار گیری حافظه موقت و ایجاد وفراخوانی فایل ها به کاربر کمک می نماید.
  5. نوار وضعیت : در پایین پنجره اکسس ، با عبارت Ready نمایش داده می شود . این نوار در حین اجرای عملیات توضیحات لازم را به کاربر ارائه می دهد.


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

فهرست مطالب

  • تعاریف و اصول کلی در تصفیه آب
  • واحدهای بیان غلظت ناخالصیها :
  • قدرت اسیدی آب PH
  • قلیاییت آب
  • انواع تصفیه آب
  • روشهای کلی تصفیه آب
  • پیش تصفیه
  • ته نشینی
  • فیلتراسیون
  • مقایسه روشهای پیشرفته تصفیه آب
  • هزینه تصفیه خانه در کشورهای در حال توسعه

تعداد اسلاید: 18 صفحه

قابل ویرایش

مناسب برای ارائه سمینار



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پروژه

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحات: 24


فهرست مطالب :
بخش 1- ارزیابی یک کلاس کاربردی
1 . 1. 1 داده های سیستم های قدیمی
2 . 1 . 1 اطلاعات خلاصه شده از دسک تاپ
3 . 1 . 1 سیستم های اطلاعاتی اجرایی و پشتیبانی &ndash تصمیم گیری
2 . 1 ظهور تکنولوژی های توانا سازی کلیدی
2 . 2 . 1 افزایش قدرت دسک تاپ
1 . 2 . 1 کاهش قیمت های سخت افزار براساس قانون « مور »

3 . 2 . 1 هر نرم افزار برای افزایش توان سرور
3.1 تغییر در ذات تجارت
1.3.1 عوامل اقتصادی در سالهای اخیر
4 . 2 . 1 بهای پایه کاربردی
5 . 3 . 1 مدیریت هوشمند بیشتر اطلاعات

بخش 2 : نسبت ها و مفاهیم ذخیره داده ها
1 . 1 . 2 پیوند دادن داده های از بیش از یک سیستم عامل
1 . 2 « انبار داری » داده ها بیرون سیستم های عامل


ذخیره سریع اطلاعات شامل کلاس کاربرد تجاری عمومی و منحصر به فرد است . سازندگان اولیه ذخیره اطلاعات قبلا سیستم های آنها در نظر گرفتند که از اجزای کلیدی استراتژی &prod آنها و ساختار می باشد .نمونه های بی شماری می تواند ذخیره های اطلاعاتی پیشرفته موفقیت آمیز بالا ذکر شده است و در مشاغل یکسان و همه نوعی گسترش یافته اند . فروشندگان سخت افزار و نرم افزار سریع محصولات پیشرفت کرده اند و خدماتی هدف آن بویژه ذخیره اطلاعات بازار است در این مقاله با تدابیر کلیدی نزدیک سیستم های ذخیره اطلاعات آشنا خواهند شد .
ذخیره اطلاعات چیست ؟ جواب ساده ای که می تواند به ذخیره اطلاعات داد این است که جایگزین داده های بعدی می شوند و کالای داخلی سیستم را کنترل می کند . تعریف کاملی که باعث بسیاری از ویژگی های کلیدی سیستم ذخیره اطلاعات است . سپس در بخش 2 تا 3 ویژگی کلیدی را مشخص خواهیم کرد و تعریف را مطرح می کنیم که چگونه آنها ذخیره اطلاعات را بهبود می دهند .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پاپان

پیش گفتار 1

در میان اندامهای درون شهری هر شهر و روستا، نیایشگاه همیشه جای ویژه خود را داشته و دارد و از اندامهای دیگر نمایان تر و چشمگیرتر است و از اینروست که همه جا در دل آبادی جای گرفته است.(1)

نیاشگاه چون بزرگترین ساختمان آبادی بوده در آغاز نیازی بدان نداشته که نشانی ویژه داشته باشد و خود بخود نگاه هر گذرنده&zwnj ای را بسوی خود میکشیده اما پس از گسترش آبادی نخست با افراشتن درگاهها و نهادن ماهرخ و توق بر بلندترین جای آن و سپس با ساختن میل و برج و مناره در کنار و نزدیک آن باشندگان آبادی و گذریان بیگانه را به نیایشگاه راهنمائی میکردند. مسجد بر دیگر نیایشگاهها همان برتری را داشته که اسلام بر دیگر کیشها و چنان خوب بوده و هست که آذینها را می&zwnj آراید و نیازی بستایش ندارد و ما در اینجا تنها میگوئیم که چگونه بوده و چگونه شده است(اگر بتوانیم). هنر اسلامی( بویژه معماری آن) بر پنچ پایه مردم واری، خودبسندگی، پرهیز از بیهودگی، بهره&zwnj گیری از پیمون(مدول) و نیارش (اساتیک) و درون گرائی نهاده و بی آنکه خواسته باشیم خود سنائی کنیم هنرمندان مسلمان ایران بیش از دیگران بدانها پای بند بوده&zwnj اند.

نخستین مسجدی که بدست پیامبر بزرگوار ما با همکاری یاران گرامیش در مدینه ساخته شد همیشه برگیره و الگوی مسجدهای بیشمار و گوناگونی بوده است که بدست هنرمندان تردست ما در سراسر ایران زمین(و هر جا که فرهنگ اسلامی ایران فرمان میرانده) بنیاد شده است.

بهمین آفریده و واپسین فرستاده پروردگار (که بر وی و خاندان پاکش درود باد) چون مدینه را با فروغ ایزدی خود روشن ساخت یاران خویش را فرمود تا برای بنیاد مسجدی در خور که پذیرای گروندگان باشد دل نزدیکترین کوهپایه را بشکافند و سنگهای آنرا بشکنند و پستای ساختمان را فراهم آورند آنگاه با دست گرامی خود پاره&zwnj های لاشه سنگ را (خشکه و بی آژند) بر هم می&zwnj انبود تا دیوار شبستان با افراز اندکی بلندتر از بالای مرد بلند بالا برافراشته شد(چنانکه نیای نامدارش ابراهیم (ع) در ساختمان خانه خدا کرده بود که بگفته میبدی اسمعیل ساخت (مصالح) بر دست پدر می&zwnj نهاد و وی (ابراهیم) ساخت&zwnj ها برهم می&zwnj انبود. . . و چون پهناو درازای شبستان بیش از آن بود که فرسبهای چوبین بتوانند آسمانه آنرا یکسره و دیوار بدیوار بپوشانند(2) ستون یا دیرکی از تنه خرما بنی خشکیده در میان آن بر پای ساختند و فرسبها و تیرها و تیرچه&zwnj ها را (که گمان میرود آنها نیز از خرما بن یاشاید از پده یا غربه (سپیدار و کبودار)، که نزدیکهای مدینه کم و بیش میروینده بوده است) بر آن نهادند و روی آنها را بجای فدره (دوخ و بوریای ویژه پوشش) با شوره نی و پیز و آنگاه با پوست چهار پایان پوشاندند و بدینگونه خانه خدا بسیار آشنا و همانند خانه بندگان خدا ساخته شد و همین آموزشی آسمانی و بسیار ارجمند برای هنرمندان مسلمان بود که تا بتوانند از ساختمایه&zwnj های بوم آورد و ایذری( چیزی که در جای ساختمان بدست می&zwnj آید) بهره&zwnj گیری و بهرچه که در دسترس دارند بسنده کنند و پیرامون نو آوری&zwnj های بیهوده نگردند (و دیدم که چنین هم کردند)

پروردگار جهان فرموده است والله جعل لکم من بیوتکم سکنا و جعل لکم من جلودالانعام بیوتا تستحفوتها یوم اقامتکم ومن اصوافها و اویارها و اشعارها اثائا و متا عا الی حین

(انخل80)

در کنار شبستان زیستگاه ساده و بی&zwnj پیرایه&zwnj ای برای یاران پاکباز و سالوکان تهیدست که یکدم بر دوری پیامبر خدا شکیبا نبودند ساخته شد و پیشگاه سر گشاده شبستان نیز هموار و با باروئی کوتاه از کوچه و گذری که پیرامون مسجد میگشت جدا گردید.

همین ساختمان مردم وار و بی پیرایه چند سالی پس از پایان کار (شاید کمتر از نیم سده) در سرزمینی بسیار دور از مدینه بر گیره معماری نو مسلمان شد که در پهره یا فهرج (یکی از چهار شهر آنروز یزید) با بهره&zwnj گیری از آنچه در دسترس داشت خدا خانه&zwnj ای برای همشهریان خود بنیاد کرد که خوشبختانه تا کنون از آسیب و ویرانی و دستکاری بر کنار مانده است.

این مسجد ساده اما با شکوه دارای شبستانی است با پنج کوچه (دهانه) و یک رده پیلیا(ستون و جزر ستبر) و چهار ایوانچه یا چفته و دو راهرو و کناری که ایوانچه&zwnj ها را بشبستان می&zwnj پیوندد و سر پوشیده&zwnj های آن گرد سرائی کوچک سر گشاده را گرفته و دو گرمخانه(شبستان زمستانی) کشیده که هر دو براهروها پیوسته و دربندی که در آیگاه مسجد است و در کنار آن (وجدا از ساختمان مسجد) سرای کوچکی استکه شاید برای پیشنماز یا نگهبان ساخته شده باشد(این سرا دستکاری شده و چهره نخستین خود را ندارد) پیرامون مسجد کوچه و گذر و ساباط و میدانچه است و ساختمان دیگری بآن چسبیده است.

دیوار مسجد مدینه از سنگ لاشه، آسمانه آن تیرپوش و تخت بوده اما در فهرج که نه سنگی و نه چوبی در دسترس بوده ناگزیر دیوارهای مسجدش از چینه و خشت و خام و پوشش آن سغ(طاق پوش) میباشد و جز در لبه&zwnj ی رخبام خشت پخته در آن بکار نرفته است. پوشش کوچه&zwnj های شبستان طاق اهنگ(3) بیزتند(4) بیزکند(5) و ایوانچه&zwnj ها(چفته&zwnj ها) کنه پوش (نیم گنبد) است و کف شبستان بجای خشت پخته لوئینه است.

در معماری ایرانی هر گاه چند کوچه طاق پوش در کنار هم جای میگیرد دهانه کوچه میانی یا میان وار بیش از کوچه&zwnj های دیگر است و از دهانه بر وارها یا کوچه&zwnj های دیگر کم کم کاسته میشود و کوچه کناری که طاق آن روی دیوار پرت (دیواری که پشت آن آزاد است) می&zwnj نشیند کمترین دهانه را دارد تا از رانش طاق کم کم کاسته شود و دیوار پرت را نیا&zwnj ندازد نا گزیر نمای میانوار که بر روی سرای سر گشاده باز میشود پردهانه&zwnj تر و بلندتر میشود و ازمردم واری آن میکاهد. معمار هنرمند مسجد فهرج برای پیشگیری از این کاستی در کنار دو جرز میانوار پلیک&zwnj های(6) نغزی افزوده تا در دهانه&zwnj ها یکسان نماید(این نغز کاری یکصد سال پس از آن در تاریخانه دامغان رها شده). کار بهره گیری از ساختمایه&zwnj های بوم آورد در این مسجد بدانجا کشیده است که بجای کاه در کاهگل(که شاید در فهرج کمیاب بوده) ژاژ(خاشتر- آدور) آسیا شده بکار برده&zwnj اند و همین کار اندودها را از آسیب موریانه برکنار داشته است.

اینکه نخست از مسجد جامع فهرج یاد کردیم ازاینروست که از آغاز برای مسجد ساخته شده و دستکاری و کست افزود چشمگیری در آن نشده که چهره نخستین را دگرگون کند و گرنه در شهرها&zwnj ی دیگر ایران که مردمش پیش از فهرجیان بدین خدا گرویده&zwnj اند ناگزیر از ساختمانهای پابرجا (یا نیمه ویرانی که باز سازی شده) برای نماز و نیایش پروردگار یکتا بهره گرفته&zwnj اند.

مسجد یزد خواست، جامع بروجرد، مسجد سرکوچه محمدیه نائین(که نخستین، آتشکده&zwnj ی پا بر جا و دومی آتشگاهی نیمه ویران و سومی گیری یا ایوان و چهارمی مهرابه بوده نمونه&zwnj های خوبی برای این بهره&zwnj گیری شایسته از ساختمانهای رها شده، هستند(7)، هر چند مسجد شدن آنها دیرگاهی پس از ساختمان مسجد جامع فهرج انجام گردیده است)، با اینکه از آغاز سده سوم هجری و با گسترش شهرها و روستاها مسجدهای با شکوه و بزرگی در بیشتر شهرها(با تهرنگ شبستانی بو مسلمی) بنیاد گردید اما هرگز گنبدخانه و ایوان(یاپیشان) و سر پوشیده&zwnj های کشیده(طنبی) که با دگرگونی و کست افزود آتشکده&zwnj ها و گیری&zwnj ها و مهرایه&zwnj ها پدید آمده بود کنار گذاشته نشد و یا پیوستن شبستانهای چهلستون کم کم هریک از آنها جای خود رادر مسجدهای ایرانی پیدا کرد و چون یکی از اندامهای مسجد پا بر جا ماند گنبدخانه و چهار طاقی با زمینه چهارم برهم اندازه و گوشه&zwnj های راست تهرنگ شایسته و در خوری برای برگزاری نماز داشت که تنها میبایست دهانه روبروی قبله آنرا به&zwnj بندند.

گنبدخانه&zwnj ها گاهی چون کوشکی تک و آزاد(بی&zwnj مردگرد) برای مسجد ساخته میشد(مسجد جامع بروجرد- مسجد جامع گلپایگان پیش از گسترش و بسیاری دیگر. . .) و گاهی مردگرد پیرامون آنهم(که میتوانست بجای پشت بندرانش گنبد را بخوبی بگیرد) ساخته میشد سه بخش مردگرد(در یک اشکوب و گاهی در دو نیم اشکوب یا بگونه کمر پوش) ویژه زنان بود و از بخش پشت محراب آن بیشتر برای نگهداری قرآن بهره میگرفته، یکی از نمونه&zwnj های خوب اینگونه گنبد خانه&zwnj ها شبستان کهن مسجد میدان ساوه است که بروزگار صفویان محرابی زیبا با گچ تراش رنگین برآن افزوده&zwnj اند(که خوشبختانه تا کنون مانده و آسیب چندانی ندیده اما محراب زیبای دیگری که در گنبد خانه مسجد جامع همان شهر است گزند بسیار دیده و پاره&zwnj ای از گچ تراش آن را کنده و دزدیده&zwnj اند) پیشان یا ایوان که بر گیره آن گیری یا ایوان تابستانی بوده و در سوی نسار و پشت به آفتاب ساخته میشده نیز تهرنگ در خوری برای برگزاری نماز داشته چون سه بر آن دیوار بسته و یک برآن باز است و اگر در گاهی در دیوار رو بقبله آن باز بوده بسادگی آنرا می&zwnj بستند تا جای محراب را بگیرند(مسجد نی&zwnj ریز مسجد گناباد. مسجد فردوس و دیر زمانی پس از آنها مسجد علیشاه گیلانی- ارک علیشاه تبریز).

متن کامل را می توانید دانلود کنید چون فقط تکه هایی از متن این پایان نامه در این صفحه درج شده است (به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

همراه با تمام ضمائم با فرمت ورد که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است




دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
ضرورت

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 5

فهرست:

مقدمه

وضعیت اجمالی محیط زیست

وضعیت جهانی و تصمیمات فرا ملی

ضرورت مدیریت منسجم محیط زیست

سابقه محیط زیست در ایران

نتیجه

مقدمه

بدون تردید حفاظت محیط زیست به معنای عام یک ضرورت اساسی و اجتناب ناپذیر در عرضه مدیریت کشور بوده و در زمره مهم ترین امور حاکمیتی به شمار می رود و بدون توجه به ضرورت حفظ محیط زیست تحت یک سازمان و مدیربت منسجم، مدبر و توانا و آگاه تحت نظر بالاترین مقام اجرایی کشور اهداف توسعه در کشور محقق نگردیده و روز به روز بر مشکلات و معضلات ناشی از آلودگی و تخریب محیط زیست افزوده خواهد شد.

توسعه دغدغه و هدف اصلی هر کشور و عامل مهم خروج آن ها از فقر و عقب ماندگی است بستر توسعه محیط زیست ، سرزمین و منابع آن است در این معنا سرزمین و منابع آن یعنی آب، هوا، خاک جنگل، مرتع، حیات وحش، تالاب و کلیه عوامل برای ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی ملت ایران.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه :2

فهرست:

مقدمه

تعریف بهداشت روان

گروههایی که در مراکز دولتی خدمات بهداشت روان را ارائه می دهند

مقدمه :

برنامه های ارائه خدمات بهداشت روان به مردم در شبکه های بهداشت و درمان از سال 1368 در شهرستان ساوجبلاغ شروع شد و از سال 1375در تمام شهرستانهای تحت پوشش این معاونت(غرب تهران، کرج،شهریار ، رباط کریم،نظرآباد)گسترش یافت. هم اکنون حاضر 98% ازمناطق روستایی و 25% از مناطق شهری تحت پوشش برنامه های بهداشت روان هستند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

آموزش برنامه نویسی سیشارپ در یونیتی قسمت 4 الی 7



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:5

فهرست و توضیحات:

سال 1404 دارای ویژگی های زیر است

گام های بعدی در تحقق چشم انداز

اهداف سیاسی

ایران 1404 ایرانی است که در مبارزه با هژمونی آمریکا یک هژمونی منطقه ای را شکل می دهد. ابزار دستیابی به چنین موقعیتی شامل موارد زیر است : 1- ابزار اقتصادی که در بالا بدان پرداخته شد 2- تعامل سازنده و موثر در روابط بین الملل و 3- الهام بخش بودن در جهان اسلام(صدور انقلاب و مردم سالاری دینی).

اهداف فرهنگی- هویت اسلامی و انقلابی و الهام بخش بودن در جهان اسلام ناظر بر ویژگی های فرهنگی ایران و شهروندان ایرانی 1404 است. چشم انداز 1404 در واقع از بعد فرهنگی در پی دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است. این هدف در تضاد با دیدگاه کسانی می باشد که انقلاب را پایان یافته تلقی می کنند.



دریافت‌فایل