ایران تاپ بیست

  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:14

فهرست و توضیحات:

مقدمه

ورود به برنامه اکسس

اجزای برنامه اکسس

همانطور که در شکل 1-1 می بیند پنجره برنامه اکسس دارای قسمت های زیر است :

  1. نوار عنوان : در سمت راست این نوار ، عنوان برنامه (Microsoft Access) و در سمت چپ سه دکمه به شکل ( ) دیده می شوند . این دکمه ها به ترتیب از سمت چپ برای کوچک شدن پنجره در نوار وظیفه، حداکثر کردن پنجره (یا بر گرداندن ) و بستن برنامه استفاده می گردند.
  2. نوار منو : فرمان های برنامه اکسس در داخل منوها قرار داده شده اند . برای باز کردن هر منو لازم بر روی نام آن منو کلیک کنید . برای مثال جهت بستن برنامه اکسس ، می توان بر روی منوی file کلیک نموده ( این کار سبب نمایش لیست فرمان های این منو می گردد.) سپس بر روی گزینه خروج (Exit) کلیک کنید .
  3. نوار ابزار : این نوار در زیر نوار منو قرار دارد. در شکل 1-1 نوار ابزار بانک اطلاعاتی (Database) دیده می شود . در نوار ابزار هر شکل (آیکن) معرف یک میانبر برای اجرای یک فرمان است . شکل 2-1 آیکن های نوار ابزار بانک اطلاعاتی را نشان می دهد . از آنجائیکه شرایط اجرای برخی از این فرمان ها فراهم نشده است این آیکن ها بصورت غیر فعال و خاکستری دیده می شوند .
  4. قاب وظیفه : این قاب در سمت چپ و با عنوان Getting started (در شکل 1-1) دیده می شوداز این قاب می توان در اجرای اعمالی نظیر استفاده از راهنمای اکسس ، جستجوی فایل ، بکار گیری حافظه موقت و ایجاد وفراخوانی فایل ها به کاربر کمک می نماید.
  5. نوار وضعیت : در پایین پنجره اکسس ، با عبارت Ready نمایش داده می شود . این نوار در حین اجرای عملیات توضیحات لازم را به کاربر ارائه می دهد.


دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-115104-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%83%d8%b3%d8%b3/
  • ۹۵/۰۹/۱۸
  • amin akrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی